Obserwatorzy

wtorek, 2 września 2014

Wyzwanie#46- Inspiracja zdjęciem

 Witam wrześniowo i zapraszam na wyzwanie,
  do którego wytyczne przygotowała Macarena.

źródło zdjęcia tu

-Witaj Marzeno, bardzo się cieszymy, że będziemy mogli poznać Cię bliżej.


Witam serdecznie
Nazywam się Marzena Ziuziakowska ale tworzę pod pseudonimem Macarena. 
Scrapuję od 3 lat z nadzieją, że ta pasja już mnie nie opuści. Poświęcam jej każdą wolną chwilę, relaksuję się przy niej jak przy niczym innym. Uwielbiam to co robię i cieszę się każdym nowym projektem. 
Głównie tworzę kartki ale również albumy, notesy, exploding boxy, ozdabiam drewniane przedmioty, wykonuję dekoracje.  
Moje ulubione style to vintage i shabby chic, gdyż prace w nich wykonane mają jakby duszę, tajemnicę, ukrytą historię... Vintage nadaje pracom ciepła, przytulności, wspomnień, cieni dzieciństwa... Shabby chic daje im lekkości i świeżości ale z nutką dawnego klimatu... Czasem jednak potrzebuję świeżości i przestrzeni i wtedy moje kartki sa całkowicie czyste, minimalistyczne i kontrastowe.
Zapraszam Was po inspiracje na mojego bloga: http://macarena-creativa.blogspot.com/ 
 Pozdrawiam serdecznie

Teraz czas na wytyczne do dzisiejszego wyzwania.
 Zainspirujcie się poniższym zdjęciem
 oraz wykonajcie dowolny projekt w bieli/czerni/szarościach 
z dodatkiem jednego koloru w ramach mocnego kontrastu (niekoniecznie czerwonego)

  źródło zdjęcia: tu

I projekt Macareny:
  Kartka to szare tło, czarne intensywne elementy oraz kontrastujący żywy żółty kolor


A naszym Gościem specjalnym jest
Annar - Ania Rogalska


-Mam na imię Anna, mieszkam pod Poznaniem.
 Z wykształcenia i zamiłowania jestem architektem terenów zielonych.
Swój wolny czas spędzam w ogrodzie, który cały czas zmieniam.
Scrapbooking odkryłam xx lat temu mieszkając w Irlandii,
teraz to mój sposób na oderwanie się od codziennych spraw.
Od zawsze uwielbiam wszystko co związane jest ze sztuką plastyczną i
fotografią. Najbardziej kocham wszelakie media i ciągle nimi
eksperymentując, łącze różne style w scrapbookingu.
Serdecznie dziękuję za zaproszenie!

- Aniu, to ja bardzo dziękuję że przyjęłaś moje zaproszenie.

A oto co stworzyła z myślą o naszym wyzwaniu Anna:







  No i pora na inspiracje od naszego DT:
  Maggie:

Aka:


Francesca:

anias :

Kreffcik



Na Wasze prace,jak zwykle, czekamy 2 tygodnie czyli do16 września, 
wyniki ogłosimy w piątek 19 września.

Z obowiązku przypomnę:
  Na  wyzwanie możecie zgłosić tylko jedną pracę, 
nie publikowaną przed ogłoszeniem wyzwania.